Harry 'Drukwerk' Slinger: "Geweldig!!!!!!!!!!!!!! Niet voor niets geduwd!"

8 maart 2006

Harry 'Drukwerk' Slinger: "Geweldig!!!!!!!!!!!!!! Niet voor niets geduwd!"

Door: Willem Croese

Westzaan - SP Zaanstad lijstduwer Harry 'Drukwerk' Slinger is zeer verguld met het eindresultaat van zijn partij.
Hij hield immers de volgende stelling er op na: "Beken kleur, de Zaanstreek was altijd al rood". 5 SP Zaanstad zetels vindt hij geweldig. Harry Slinger hierover: "Geweldig!!!!!!!!!!!!!! Niet voor niets geduwd!"

Op de vraag of met het behalen van 5 zetels voor de SP Zaanstad de Zaanstreek 'roder' is geworden antwoordde Harry Slinger vanochtend: "Zaanstad begint zijn eigen kleur weer terug te krijgen. De kiezers beginnen door te krijgen dat Een Beter Nederland begint bij de kiezer zelf door een juiste keus te maken."
Harry Slinger is tijdens de campagne opgevallen dat veel mensen niet meer in solidariteit geloven: "Gelukkig kan ik laten zien dat mensen die het goed hebben, zoals ik, toch staan voor een sociale samenleving."
Voor de nieuwe SP Zaanstad fractie heeft hij de volgende boodschap: "Geniet van de overwinning, maar hou het hoofd koel. Doe niet te grote concessies aan ons gedachtegoed."