SP Landsmeer start leden campagne

13 maart 2006

SP Landsmeer start leden campagne

Landsmeer - Al heeft de SP in Landsmeer niet meegedaan aan de verkiezingen van 7 maart j.l. toch is er een werkgroep opgericht om een afdeling in deze plaats gestalte te gaan geven onder het motto '2010, SP in de raad? Het kan, wordt lid!'. Een zestal enthousiaste SP leden uit Landsmeer zijn een leden werf campagne gestart gedurende de verkiezingen.

SP Landsmeer werkgroep voorzitter Job Cornelissen: "Er is geflyerd tijdens de wekelijkse markt en een verkiezingsdebat. Op de lokale televisie hebben wij een oproep gedaan om SP lid te worden.
Ook is er nog huis-aan-huis geflyerd. Er waren advertenties op de Kabelkrant en er volgt op 19 maart nog een nabeschouwing op de lokale radio."
Het uiteindelijke doel is deelname aan de raadsverkiezingen van 2010. Los daarvan wil de SP Landsmeer werkgroep kritisch de lokale politiek volgen en wanneer nodig een luis in de pels van de gevestigde partijen zijn.
Voor meer informatie:
Job Cornelissen (020-4862582) of Wim van Roekel (020-4825541).