SP Zaanstreek heeft een nieuw bestuur

26 april 2006

SP Zaanstreek heeft een nieuw bestuur

Zaandam - Tijdens de 'Algemene Leden Vergadering' (ALV) van de SP Zaanstreek werd gisteren een nieuw bestuur gekozen. Drie aftredende bestuursleden stapten op in verband met drukke werkzaamheden voor hun raadswerk en eentje vond het na een aantal jaren wel genoeg. Uiteindelijk werden er vier nieuwe bestuursleden gekozen.

De aftredende bestuursleden zijn Sonja van Elmpt, Guus Moot, Anna de Groot en Robert Lotman. Zij ontvingen allen uit de handen van SP Zaanstreek voorzitter Nora Swagerman een klein aandenken voor hun trouwe inzet qua bestuurswerk.
De nieuwe bestuursleden zijn geworden Humphrey Rampersad, Hans Eliens, Marga Jonker en Mieke Westera. Herkozen werden Nora Swagerman en Niek Zentveld. Conform de SP statuten werd Rob Poldner als SP Zaanstad fractievoorzitter direct lid van het 'nieuwe' bestuur.
Nora Swagerman en Hans Eliens werden respectievelijk in de functies gekozen van voorzitter en organisatie secretaris.