Discussie toekomst Schipholregio

3 juli 2006

Discussie toekomst Schipholregio

Igezonden mededeling Provincie Noord-Holland:

Haarlem - Woensdag 5 juli, van 13.30 tot 18.00 uur organiseert de provincie Noord-Holland een discussiebijeenkomst over Schiphol, getiteld "Werken aan de toekomst van de Schipholregio". Gastheer voor deze bijeenkomst is gedeputeerde Ton Hooijmaijers.
Op deze bijeenkomst zullen een aantal prominente sprekers een inleiding geven over diverse aspecten van het Schipholdossier, waaronder Cerfontaine (Schiphol), Ouwerkerk (CROS), Hessels (SADC) en Asscher (Amsterdam).
In een paneldiscussie zal vooral worden ingegaan op de wijze waarop de publieke en publiek-private samenwerking is georganiseerd. Aan het einde van de bijeenkomst is er een informatiemarkt: hier zullen diverse organisaties uit de regio zich presenteren.

Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor de (nieuwe) gemeenteraadsleden en collegeleden van de gemeenten in een groot gebied rondom de luchthaven, van Alkmaar tot en met de Gooi en Vechtstreek, om hen efficiƫnt en effectief te introduceren in het dossier en de mensen die daarbij horen.
Wij willen u graag informeren over deze bijeenkomst en u ook de mogelijkheid bieden om deze bijeenkomst bij te wonen, indien u daartoe in de gelegenheid bent. Bijgaand ontvangt u de uitnodiging en het programma. Indien u wilt komen, wilt u dan per e-mail uw deelname bevestigen aan dhr. Kadijk (kadijkj@noord-holland.nl)?