Thuiszorg in de uitverkoop?

3 september 2007

Thuiszorg in de uitverkoop?

De thuiszorg is door de regering in de uitverkoop gedaan. Steeds vaker klinken geluiden dat ook in de Zaanstreek ouderen hun vertrouwde vaste hulp verliezen en dat huishoudelijke medewerkers hun vaste baan kwijt raken. Help mee misstanden aan de kaak te stellen en draag uw steentje bij om de rampwet ongedaan te maken door de landelijke actie STOP UITVERKOOP THUISZORG te steunen via www.zorggeenmarkt.nl.

Ook roepen wij onze leden die werkzaam zijn in of gebruik maken van de thuiszorg om mee te helpen bij onze plaatselijke acties. We willen zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen om door te sturen naar Den Haag.
Neem daarvoor contact op met SP Zaanstreek voorzitter Nora Swagerman tel: 075-6218700 of mail n.swagerman@planet.nl.
U kunt uw ervaringen ook door geven aan SP gemeenteraadslid Sonja van Elmpt per e-mail: sonja_van_elmpt@hotmail.com of telefonisch 075-7718950. Per brief mag ook naar Sonja van Elmpt, Zuiddijk 309, 1505 DB Zaandam.