Sluit je aan bij de campagne!

11 juli 2012

Sluit je aan bij de campagne!

SP Zaanstreek is al druk met de voorbereidingen op de aankomende campagne voor de landelijke verkiezingen op 12 september. Misschien wilt en kunt u meehelpen tijdens de campagne eind augustus, begin september.

Vele handen maken licht werk!

Bent u in de gelegenheid de SP een handje te helpen tijdens de campagne? Tijdens de campagne laten wij via huis-aan-huis folders van ons horen. Dat doen we om mensen te informeren over onze standpunten en hen te stimuleren in actie te komen en te stemmen op de SP.

Tijdens iedere verkiezingsperiode hebben we posterplakkers nodig. Met een groepje zullen we er, 2 tot 3 keer, op uit trekken om Zaanstreek te laten zien dat we er zijn. De plakploeg is echt aan versterking toe! Ook kunt u een plakbord adopteren en gedurende de campagne verzorgen en onderhouden. Hulp is hier van harte welkom.

Voor een verkiezingscampagne is het belangrijk dat de SP boodschap eruit springt en duidelijk is. Om wat moois of ludieks te maken komen creatieve denkers en knutselaars met twee rechterhanden altijd van pas.

Natuurlijk staan we met de SP kraam op een groot aantal plekken in de Zaanstreek. Meld u aan of kom gerust een keertje langs. Het is echt niet nodig om een vlotte babbel te hebben en het is er altijd gezellig. Een ideale manier om kennis te maken met de enthousiaste actieve leden van SP Zaanstreek.

Wilt u folderen? Posters plakken? Knutselen? De SP kraam bemannen? Mail ons!

Daarnaast zijn, woensdag 22 augustus om 20.00 uur, alle leden van de SP in Zaanstreek welkom in Wijkhuis Het Brandtweer, Breestraat 110 in Koog aan de Zaan. De bijeenkomst staat volledig in het teken van de verkiezingscampagne!

Maak Nederland socialer, doe mee met de SP!