Verslag eerste bijeenkomst actiecomité BaanStede

27 oktober 2012

Verslag eerste bijeenkomst actiecomité BaanStede

Afgelopen donderdagavond kwam het actiecomité voor het eerst bij elkaar. Er waren ruim 20 aanwezigen, die zich op de grote actiebijeenkomst in de Lindenboomzaal eerder hadden aangemeld.

Tijdens de mededelingen kon worden gemeld dat er vruchtbare contacten zijn met de Abvakabo en de Ondernemingsraad. Wat betreft acties zullen sommige werknemers van BaanStede inspreken op de raadsvergadering in het stadhuis van Zaanstad op dinsdag 30 oktober. We roepen alle werknemers van BaanStede op om hier op de publieke tribune bij te zijn. We verzamelen dinsdag om 18.45 uur bij de ingang van het stadhuis.

Aan een sociaal en menselijk alternatief voor de slechte plannen voor BaanStede in Zaanstad en Purmerend zullen we de komende tijd gaan werken. Daarnaast zijn er nog verschillende acties in de maak, daar gaan we de komende weken al mee aan de slag! Die bespreken we verder op de volgende bijeenkomst van het actiecomité op 14 november. Wil daarbij zijn of heb je goede ideeën?

Neem dan als je in Zaanstad woont of werkt contact op met:
Evert Hartog
06 38220436

Als je in Purmerend woont of werkt met:
Colette Sacco