Al 2370 handtekeningen opgehaald voor BaanStede!

1 december 2012

Al 2370 handtekeningen opgehaald voor BaanStede!

Door SP'ers en werknemers van BaanStede, die samen het actiecomité BaanStede hebben opgericht, zijn in Zaanstad al 2370 handtekeningen opgehaald voor een rechtvaardige toekomst voor de mensen in de sociale werkvoorziening! Ook in Purmerend en in andere gemeentes zijn al vele honderden handtekeningen verzameld. Maar we gaan door, teken ook!

Handtekeningen voor BaanStede

Den Haag wil bezuinigen op de sociale werkvoorziening. De colleges van oa. Zaanstad en Purmerend willen iedereen bij de onze sociale werkvoorziening BaanStede detacheren. De werknemers van BaanStede maken zich zorgen over hun toekomst? Behouden ze hun werk, krijgen ze de begeleiding en werkomstandigheden die ze nodig hebben? Wat zal hun loon zijn? Het gaat nadrukkelijk om meer dan alleen de zogenaamde beschutte werkplekken.

Haal ook handtekeningen op!

Het actiecomité BaanStede komt op voor een rechtvaardige toekomst en werk voor de werknemers van BaanStede. Als u dat ook wilt, steun ons dan door bij uw kennissen, buren, familie. leerlingen of collega's ook handtekeningen op te halen!

Handtekeningenlijst BaanStede (in PDF), ingevulde lijsten opsturen naar:
Evert Hartog
Kaaikhof 180
1567 JP Assendelft

En je kunt online tekenen: www.redbaanstede.petities.nl