Meer dan 3.000 handtekeningen voor BaanStede!

16 december 2012

Meer dan 3.000 handtekeningen voor BaanStede!

Zaterdag 15 december stonden werknemers van BaanStede en SP'ers weer samen op straat om handtekeningen in te zamelen voor het behoud van BaanStede. Het verzet tegen het huidige beleid is enorm aan het groeien onder de bevolking van Zaanstad. We haalden in korte tijd 275 handtekeningen op. Daarmee komt het totaal nu op ruim 3.000!

Door Gabriella Molica, voorzitter

Mensen vragen zich terecht af waar onze beschaving zal eindigen en wat ons verder te wachten staat als er zó wordt omgesprongen met onze sociale werkvoorziening. We kregen ook de handtekening van de heer Brekelmans, raadslid voor de POV in de Zaanse gemeenteraad. Mede dankzij de hulp van mensen van BaanStede zelf en de inzet van SP-leden als Jan Buter, Leontine van den Bos en Jan van Keulen hebben wij zo'n resultaat kunnen bereiken.

Volgende week zaterdag 22 december gaan wij, de laatste keer voor de kerstvakantie, op de Gedempte Gracht staan om 11.00 uur. We verzoeken iedereen met een goed hart om de laatste actie van dit jaar te steunen en aanwezig te zin om de mensen te helpen.