De SP komt naar je toe!

14 januari 2014

De SP komt naar je toe!

De SP staat er om bekend een partij door en voor mensen te zijn en sluit zich niet op in het stadhuis. Misschien ben je benieuwd naar waar wij voor staan, wil je met ons in discussie, heb je leuke ideeën voor acties of wil je gewoon eens op de koffie bij ons? Dan heb je geluk, want de komende tijd kun je met ons speeddaten of ons in de wijk tegenkomen. Kom langs, iedereen is welkom! Hier een overzicht van data en plaatsen, naar kijk in onze agenda voor meer informatie.

SPeeddaten met de SP

29 januari: SPeedaten met de SP in wijkhuis Het BrandtWeer
5 februari: SPeedaten met de SP in buurthuis De Zeskanter
12 februari: SPeedaten met de SP in buurthuis De Exter