Groot SP Zorgdebat met 2e Kamerlid Nine Kooiman

15 februari 2014

Groot SP Zorgdebat met 2e Kamerlid Nine Kooiman

Vrijdag 21 februari houdt de SP Zaanstreek een groot zorgdebat met 2e Kamerlid Nine Kooiman en raadslid Sonja van Elmpt. Het wordt een avond over de ontwikkelingen in de Zorg en de Jeugdzorg.

Er gaat veel veranderen in de zorg, de komende jaren zal de gemeente verantwoordelijk worden voor de jeugdzorg en de begeleiding van mensen met een beperking of ouderen met dementie. De gemeenteraad zal belangrijke beslissingen moeten nemen die veel mensen persoonlijk raken. De gevolgen voor de inwoners in Zaanstad en de medewerkers in de zorg worden deze avond in kaart gebracht. Daar zal ons raadslid Sonja van Elmpt op ingaan.

De bezoekers krijgen de kans om vragen te stellen en in discussie te gaan met panelleden uit de zorg. Kortom een avond vol informatie, standpunten en discussie!

Voor een ieder die iets met zorg heeft, en wie heeft dat niet, wordt het een boeiende avond. Het is gratis toegankelijk en het eerste drankje wordt aangeboden! Iedereen is welkom.

Graag tot vrijdag 21 februari!

Tijd en plaats Vrijdag 21 februari
Aanvang 20.00 – 22.00 uur