Stem links en reken af met rechts beleid!

17 maart 2015

Stem links en reken af met rechts beleid!

18 maart 2015 is een dag om niet te vergeten. Want dan kun je je stem luid en duidelijk laten horen als je gaat stemmen. En dat doe je natuurlijk!

Met je stem op de SP sla je drie vliegen in één klap. In de eerste plaats om het nieuwe provinciale parlement van Noord-Holland te kiezen, zodat dit parlement, Provinciale Staten, beter voor de belangen van de inwoners van de provincie kan opkomen. En met een stem op de SP maak je ons sterker dicht bij huis, worden wij groter in de Eerste Kamer en geef je een duidelijk signaal aan dit kabinet om te vertrekken. Want met een stem op de SP geef je ook een rode kaart aan deze regering.

En ditmaal is het ook nog eens mogelijk om een echte Zaanse SP kandidaat in Provinciale Staten te stemmen. Anna de Groot staat op nummer zes van de kandidatenlijst van de SP en zal er alles aan doen om – naast alle Noord-Hollanders – alle Zaankanters goed te vertegenwoordigen in Provinciale Staten.

Kortom, genoeg redenen om op 18 maart te gaan stemmen. Dus, niet vergeten! Een stem op de SP is van het allergrootste belang voor de toekomst van Noord- Holland en de toekomst van Nederland. Wil je dat Noord- Holland een spaarzame, groene en sociale provincie wordt? Wil je afrekenen met dit afbraakkabinet van VVD en PvdA? En wil je dat de SP heel groot wordt in de Eerste Kamer en Provinciale Staten?

REKEN AF op 18 maart en stem SP!