Solidariteit meer dan ooit nodig!

22 maart 2016

Solidariteit meer dan ooit nodig!

Ook al plegen jullie 1000 aanslagen per dag! Wij zullen nooit voor jullie knielen, nooit! Het zal jullie nooit lukken om ons kapot te maken of tegen elkaar uit te spelen! Wij (moslims, niet-moslims, chhristenen, atheisten, hetero’s, homo's en alle andere mensen) strijden gezamenlijk tegen jullie, de gewetenloze barbaarse moordenaars. Geen kogel of bom kan het winnen van de liefde voor elkaar.

Foto: SP Zaanstreek / www.zaanstreek.sp.nl

Onze gedachten gaan naar de nabestaanden vrienden en familie die door deze laffe daad hun leven zien ineenstorten. Onze gedachten gaan naar de migranten en vluchtelingen, die hierdoor weer bedolven gaan worden onder de beschuldigingen. Wij zijn niet bang maar woest! Woest op deze barbaren die hun geloof gebruiken om dit goed te keuren, ik ben woest op de rechtse klootzakken in ons land, die miljoenen euro's verdienen aan de verkoop van wapens.

Wij zijn nog meer woest op degenen die de beslissing nemen om iedere dag olie af te nemen van deze salafistische groeperingen en dit dus zo sponsoren. Maar wij laten niet toe om haat te creëren tussen de mensen. Zij die veel geld verdienen met deze wandaden moeten hun verantwoordelijkheid nemen en daar moeten we ons tegen keren. Wees solidair!