Kom naar de Superzaterdag in Maashorst en Land van Cuijk!

9 november 2021

Kom naar de Superzaterdag in Maashorst en Land van Cuijk!

Foto: SP

Er komt een heel belangrijk moment aan! En we hebben jouw hulp nodig. Op woensdag 24 november zijn de herindelingsverkiezingen in de gemeente Maashorst en Land van Cuijk. Dit is natuurlijk hét moment om te laten zien wat de plannen zijn van de SP voor de komende jaren. We willen voldoende betaalbare woningen, dat mensen zich veilig voelen in hun eigen buurt en dat goede zorg vanzelfsprekend is. Met een mooi programma en kandidatenlijst gaan we deze verkiezingen in, maar daarmee alleen redden we het niet. We hebben dus jouw hulp nodig!

De laatste zaterdag voor de verkiezingen willen we nog een keer groot uitpakken om de inwoners van Maashorst en Land van Cuijk te laten zien dat de SP dé partij is die luistert en in gesprek gaat met de mensen. Daarom organiseren we een campagnedag op zaterdag 20 november, waarbij we deze afdelingen willen ondersteunen. In de ochtend komt Lilian Marijnissen naar de Udense wijk Wit Korea. Daar gaan we in gesprek met bewoners die in actie kwamen tegen de sloop van hun woningen, we trekken de buurt in met ons SP-verhaal en op een bijzondere plek in de wijk onthullen we een boodschap van de SP. In de middag gaan we samen met de lokale SP het centrum van Boxmeer in om hen te helpen met de campagne. We nodigen je uit om te komen helpen.

Om deze campagnedag op een leuke manier soepel te laten verlopen hebben we een bus en natuurlijk een lunch geregeld. Deze bus vertrekt om 9:30 vanuit Oss en komt daar aan het einde van de middag ook weer terug. Als je wilt kun je met het OV of met de auto naar Oss komen en op de SP-campagnebus stappen.

Wij hopen er samen met jou een mooie campagnedag van te maken. Klik hier om je aan te melden. Dan wordt je op de hoogte gehouden van het definitieve programma, en de precieze tijd en locatie van de bus op zaterdag 20 november.

Wij hopen je zaterdag 20 november te zien!

Met vriendelijke groet,
Arnout Hoekstra, algemeen secretaris SP