Leer meer over de SP

4 september 2022

Leer meer over de SP

Foto: SP / SP

Het bestuur van jullie SP- afdeling, de afdeling Zaanstreek, heeft een scholing georganiseerd voor alle SP leden. We stuurden jullie al eerder een mailtje en beloofden jullie allemaal te bellen.

Nou, dat is gelukt. We hebben alle leden van onze SP- afdeling gebeld! Inmiddels hebben wij de helft van onze leden bereikt! De andere helft nam de telefoon niet op op het tijdstip dat we belden. Dat kan natuurlijk ook!

Natuurlijk gaan we door met bellen tot we jullie allemaal gesproken hebben. Maar mocht je daarop niet kunnen wachten, stuur ons dan even een mailtje. En laat dan even weten of je wilt meedoen aan de scholing. Natuurlijk hoeft dat niet als we je al gesproken hebben. Ons e-mailadres is zaanstreek@sp.nl

Waar en wanneer is het ook alweer? De basisscholing is op 14 en 28 september en 12 en 26 oktober. Alle avonden tussen 19.30 uur en 21.30 uur. In buurthuis het BrandtWeer, Breestraat 110 in Koog aan de Zaan.

Op 14 september hebben we het over de geschiedenis van de SP, op 28 september over de ideologie van de SP, op 12 oktober over de werkwijze van de SP en - tot slot - op 26 oktober gaat het over de wereldbeschouwing van de SP.

Behalve dat je iets over de SP leert, is zo'n cursus natuurlijk ook een mooie gelegenheid om de andere leden (beter) te leren kennen. En we kunnen het met z'n allen best gezellig maken.

Kom je ook?