Flyeren bij het Marktplein in Wormerveer

15 november 2023

Flyeren bij het Marktplein in Wormerveer

Foto: SP Zaanstreek / SP Zaanstreek/Rebecca Gichuki

We doen er alles aan om de verkiezingen voor de Tweede Kamer van 22 november tot een SP succes te maken. Zo stonden we op 15 november te flyeren bij het Marktplein in Wormerveer.

Foto: SP Zaanstreek / SP Zaanstreek/Rebecca Gichuki

Bij de vorige verkiezingen, die van Provinciale Staten, mochten we geen kraam huren. Dus huurden we deze keer maar geen kraam. Groot was onze verbazing dat het de Partij voor de Dieren wel gelukt was om een kraam te huren. Helaas mochten ook zij, net als wij, niet flyeren op de markt. De marktmeester vertelde dat hij al veel klachten van de ondernemers, de markthandelaren, had gehad.

Foto: SP Zaanstreek / SP Zaanstreek/Rebecca Gichuki

Geen nood. We verplaatsten ons naar een uithoekje van het Marktplein en liepen heen en weer over de Marktstraat. Zo kregen we een groot aantal interessante gesprekken en hebben we nog veel folders en SPonsjes kunnen uitdelen.

Foto: SP Zaanstreek / SP Zaanstreek/Rebecca Gichuki

Niemand vertelde ons nog dat de SP gemist werd op tv. Logisch, Lilian is elke dag op tv (en een heleboel andere plaatsen)! Iedereen kent de SP, nu nog op ons stemmen! Een mevrouw vertelde ons dat wij de eerste politieke partij zijn die ze op straat zag. Dus we maakten een positieve indruk.

Foto: SP Zaanstreek / SP Zaanstreek/Rebecca Gichuki

Na gedane arbeid even uitrusten. Bakje koffie/thee erbij, eigenhandig door Erik gezet!