SP Wormerland doet het goed ........Maar?

14 december 2010

SP Wormerland doet het goed ........Maar?

Door Mart van der kolk

SP Wormerland doet het goed de nieuwe leden vliegen ons om de oren en dat is prachtig om mee te maken als afdeling.
Want meer leden betekend voor ons als SP Wormerland; meer invloed op het bestaande beleid. Zoals jullie weten zitten wij als SP Wormerland nu met drie mensen en een burgerraadslid in de gemeenteraad van Wormerland en hebben wij ook een wethouder in het college van B& W.

En we hebben het er hartstikke druk mee want er is genoeg te doen. Dit is natuurlijk niet zomaar vanzelf gegaan , dit heeft van het dagelijks bestuur van de SP Wormerland en u als lid (vrijwilliger) allemaal de nodige inspanning en tijd gekost. Denk maar eens aan alle boekjes en folders die door ons allen verspreid zijn en worden in Wormerland en de aanwezigheid op de weekmarkt. Dit verdient alle lof er zijn namelijk heel weinig partijen in Wormerland die zo aan de weg timmeren als onze SP. Maar er staat ons nog meer te wachten; grote plannen in de gemeente Wormerland vragen onze en ook jullie aandacht zoals jullie hebben kunnen lezen in de krant
Daarbij moeten we denken aan:

Een nieuwe Multi Functionele Accomodatie in het dorpscentrum van Wormerland

Een nieuwe Multi Functionele Accomodatie in de Wijdewormer.

Een nieuwe Zaanbrug.

Onze jeugd.

De groenvoorziening etc.

De wegen en onderhoud.

Dit zijn nog lang niet alle onderwerpen die op ons afkomen in de gemeenteraad maar jullie begrijpen dat het voor ons van groot belang is om van jullie te horen hoe jullie daar als leden van de SP Wormerland over denken. Immers wij zijn allemaal inwoners van Wormerland en wij hebben er met elkaar natuurlijk best een idee over wat er moet veranderen om Wormerland een gemeente te laten zijn waar het prettig wonen en vertoeven is voor iedereen, voor nu en later. Dus schroom niet langer maar laat uw mening eens horen aan het dagelijks bestuur via mail of kom eens langs op een van onze bestuursvergaderingen. De adressen staan op onze eigen SP Wormerland site. Als wens voor het nieuwe jaar geef ik u dan ook mee!

Verricht voor het nieuwe jaar een goede daad.

Laat u horen als lid van de SP via mail/telefoon of op de straat.

Want uw stem ,dat is waar het om gaat.

Heel prettige feestdagen toegewenst namens;
SP Wormerland
M van der Kolk