Ledenvergadering afdeling Wormerland - Oostzaan - Landsmeer

Ledenvergadering afdeling Wormerland - Oostzaan - Landsmeer

Tekst: Hans Mandjes - afdelingssecretaris
Foto's: Willem Croese

In de sfeervolle Kunstgreep, in Oostzaan, heeft de SP Afdeling Wormerland - Oostzaan - Landsmeer afgelopen woensdagavond haar ledenvergadering gehouden. Helaas waren er geen leden uit Oostzaan en Landsmeer aanwezig en dat stelde de aanwezigen teleur. De Wormerlandse SP'ers lieten zich niet uit het veld slaan en zorgden voor een levendige bijeenkomst.

Na een welkomstwoord van de voorzitter, nam onze (nieuwe) penningmeester Theo Min het woord. Hij had positief nieuws, ondanks uitgaven aan de komst van Emile Roemer, waarbij de zaalhuur behoorlijk hoog was, er uitgaven zijn gedaan aan reiskosten van bestuurs- en gemeenteraadsleden om cursussen te bezoeken, en de maandelijkse huur van de vergaderruimte bij de Wormer Vendeliers, is er toch een overschot op de begroting geboekt. Voor 2012 is er een kascontrolecommissie ingesteld, die bestaat uit Martin van der Kolk en Hans Mandjes. Zij zullen in februari 2013 hun werk doen.

Hierna werd het SP congresstuk "Een Blik in de Toekomst" besproken. Wij waren het met de inhoud eens, alleen m.b.t. de bestuurskandidaten waren er opmerkingen. Tijdens de regioconferentie, op 7 april, wordt dit naar voren gebracht.
Een gezellige afsluiting maakte de avond tot een geslaagd gebeuren.