8.670 Zaanse SP-stemmers

13 september 2012

8.670 Zaanse SP-stemmers

De uitslagen van de verkiezingen zijn bekend. In Zaanstad kwam de PvdA als grootste partij uit de bus, de VVD werd tweede. De SP eindigde als vierde partij, achter de gelukkig flink gekrompen PVV. De SP feliciteert de PvdA met dit resultaat. De SP is stabiel gebleven met 10,9% van de stemmen. De SP wil haar 8.670 Zaanse kiezers hartelijk bedanken voor het in haar gestelde vertrouwen. Ook bedankt de SP de vele mensen die zich enthousiast hebben ingezet in de verkiezingscampagne.

De afgelopen weken was de SP op veel plekken in Zaanstad te vinden en werden de SP'ers met veel enthousiasme ontvangen. Het bestuur van de SP Zaanstreek wil dan ook alle SP-vrijwilligers bedanken die deze campagne actief waren voor de partij. In totaal werden er 35.000 folders verspreid!

Veel SP'ers waren op straat te vinden om met mensen in gesprek te gaan, bij mensen thuis aan te bellen en om folders bij mensen thuis te bezorgen. Nog nooit waren er zoveel SP'ers op zoveel plekken in de stad op straat te vinden. Campagneleider Gabriella Molica: "De SP stond bij de stations, op de markten, in de winkelcentra en bij de mensen voor de deur. Dit kon alleen omdat de vrijwilligers vele vrije uren hebben ingezet voor de partij. Ik wil deze mensen dan ook namens het bestuur en het campagneteam van harte bedanken!"