Firma List & Bedrog

4 november 2012

Firma List & Bedrog

Aan:
FIRMA LIST EN BEDROG B.V.
t.a.v. Mark en Diederik
Catshuis

Bandiera RossaBeste Mark en beste Diederik,
Mogen wij kiezers, jullie van harte feliciteren! Wat een prestatie om nu al voordat het kabinet beëdigd wordt, zo veel frustratie, woede en maatschappelijke onrust te veroorzaken! Zijn jullie soms je verkiezingsbeloftes vergeten?

Want, beste Mark,
Waar blijven die 1000 euro die iedere werkende van jou erbij zou krijgen? Als het aan jou ligt, dan wordt het nu duizenden euro’s eraf! Weet je nog dat je tijdens een verkiezingsdebat pertinent ontkende dat de eigen bijdrage in de zorg met jouw partij flink zou stijgen? Jij hebt inderdaad jouw leugen van toen nu rechtgezet. Geen forse stijging van de eigen bijdrage meer, maar wel een zeer forse stijging van de zorgpremies!

En, beste Diederik,
Met jouw partij zou Nederland sterker en socialer uit de crisis komen. Alle chronische zieken en lage- en middeninkomens die nu kei- en keihard door jouw maatregelen getroffen worden, zullen zeker denken dat jij waarschijnlijk de betekenis van de letter "A" van de afkorting je eigen partijnaam 'PvdA' bent vergeten.

Jij zegt terecht dat jullie geen mooi-weer-partij zijn. Nee, dat klopt, want jullie zijn echt een hondenweerpartij!

Beste Mark en beste Diederik,
niet vergeten, alsjeblieft, om het licht uit te doen als jullie van het Catshuis naar huis gaan.
Want jullie belofte dat er aan het eind van de tunnel weer licht zal schijnen, kan alleen waargemaakt worden, zolang wij nog voor jullie de energierekening kunnen betalen.

Morgen zullen jullie samen live als Hollywoodsterren op het bordes verschijnen. Als onderkoningen van Nederland zullen jullie samen gaan poseren met een brede grijns op je gezicht. Alles zal weer vergeven en vergeten zijn.

Maar, beste Mark en beste Diederik,
Wij kiezers zullen het niet vergeven en vergeten, dat jullie al op 11 september 2012, een dag voor de verkiezingen, in elkaars armen waren gevallen en dat jullie toen ONS ALS KIEZERS BEWUST HEBBEN BEDROGEN!

DANKJEWEL FIRMA LIST EN BEDROG BV. !!

Hoogachtend,
Bandiera Rossa
(wat betekent 'Bandiera Rossa'?)