Strijd voor de thuiszorg!

1 april 2013

Strijd voor de thuiszorg!

Zaterdag 6 april gaan we naar Den Haag toe! Strijd ook mee tegen de bezuinigingsplannen om 100.000 mensen te ontslaan in de thuiszorg. Dit pikken we niet, de plannen moeten van tafel!

Zaterdag 6 april 2013 van 12.00 uur tot 15.00 uur in Den Haag. Aankomst en vertrek vanaf het Malieveld. Vanaf daar gaat een Mars voor thuiszorg door het centrum van Den Haag lopen. Ook zal er een podiumprogramma zijn met sprekers, muziek en nog veel meer.

Meld je aan!

Je kunt je vanaf nu aanmelden voor de actie. Let op dat je duidelijk aangeeft of je met een groep komt en zo ja wie de contactpersoon van deze groep is (naam en telefoonnummer). Ook kun je aangeven of je met busvervoer komt. Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom om met het busvervoer mee te gaan.

Ga hier naar het aanmeldingsformulier.

Poster en flyer

Download hier de poster en de flyer en verspreid deze!

Petitie

Heb je de petitie al getekend? En je collega's, vrienden, familie, kennissen en clienten? Laat iedereen de petitie tekenen tegen de afbraak van de thuiszorg! Teken hier de petitie. We gaan voor de 100.000 handtekeningen!

Strijdbare groeten namens bestuur SP Zaanstreek