Iedereen fijne feestdagen en een strijdbaar 2014!

22 december 2013

Iedereen fijne feestdagen en een strijdbaar 2014!

De afgelopen weken zijn wij met het campagneteam gestart. We zijn nu bezig met het inventariseren van alle werkzaamheden die te maken hebben met de campagne. De verkiezingscampagne zal definitief op 22 februari volgend jaar starten. Maar wij zullen niet tot die dag wachten om campagne te voeren en vanaf nu zal de afdeling steeds zichtbaarder op straat zijn. We zullen gaan flyeren, folders in de brievenbus stoppen, posters plakken, ludieke acties organiseren en buurten in de buurt.

Gabriella MolicaDat betekent dat hoe meer mensen bereid zijn om ons te helpen, hoe meer mensen hier in de Zaanstreek door ons bereikt kunnen worden. Dus aarzel niet en meld je aan om tijdens de campagne te helpen!

Tevens wil ik jullie uitnodigen om bij de nieuwjaarsreceptie aanwezig te zijn. De receptie zal op vrijdag 10 januari in het BrandtWeer te Koog aan de Zaan plaatsvinden. We zullen jullie vanaf 19.30 uur verwelkomen.

Kom dus naar de receptie om elkaar de beste wensen te geven en de eerste stappen in de richting van een geslaagd jaar en verkiezingscampagne te zetten.
Vergeet niet dat de afdeling tijdens de kerstvakantie (vanaf 22 december t/m 5 januari) even 'gesloten is' en dat de vakantiedagen door het bestuur gebruikt worden  voor de planning  van volgend jaar.

Namens het bestuur en de fractie wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen en een strijdbaar en gelukkig nieuwjaar!

Hartelijke groet,

Gabriella Molica