SP weer de eerste plakkers in Wormerland

5 februari 2015

SP weer de eerste plakkers in Wormerland

Ze hebben er iedere keer zin in, SP'ers Henk Onderwater en Mart van der Kolk willen en zijn altijd de eerste om verkiezingsposters te plakken in de gemeente Wormerland. De plakkers maakten een verslag hiervan.

Op 18 maart aanstaande is het weer zover u kunt dan uw stem uitbrengen op een kandidaat die u graag zou willen zien als vertegenwoordiger voor uw belangen in de Provinciale Staten van Noord Holland. Om u alvast op het goede spoor te zetten zijn een paar ervaren plakkers alvast op weg gegaan om als eerste partij in Wormerland de borden te voorzien van SP posters zoals u van ons gewend bent. Ook zult u nog op andere wijze vernemen hoe de SP haar stem in de Provinciale Staten wil invullen, volg deze website.

Goed om te weten is dat onze oud wethouder Anna de Groot zich beschikbaar heeft gesteld als SP kandidaat voor de Provinciale Staten. Wij kennen Anna als een zeer bevlogen en kundig politica die meedoen op de barricaden niet schuwt om doelen te bereiken. Wij als SP Wormerland gunnen haar dan ook het allerbeste tijdens de verkiezingen. En ook Henk Onderwater die bij velen bekend is in Wormerland vanwege zijn lange politieke ervaring is vertegenwoordigd op de kandidatenlijst van de SP.

Onze taak als plakkers zit er op en wij hopen dat u als kiezer de juiste keus maakt op 18 maart. Het is aan u om “af te rekenen’’ met het beleid van Rutte-II, waar u het nu niet mee eens bent, en waarvan u nu vaak de slechte gevolgen ondervind op sociaal alsmede op financieel gebied.

Met vriendelijke groet
"De plakkers"