Inzet beloond

24 maart 2015

Inzet beloond

Na een paar drukke weken van folderen ,campagne voeren en tussendoor nog actie voeren voor het behoud van de Amandelbloesem in Wormerveer is het oud wethouder van Wormerland Anna de Groot gelukt met hulp van de SP afdelingen om als SP Statenlid te worden geïnstalleerd in de Provinciale Staten van Noord Holland.
Een groot deel namelijk 849 van de stemmen voor haar waren afkomstig vanuit Wormerland. Een gemeente die zij nog steeds een warm hart toe draagt.

Dit aantal geeft tevens aan dat de kiezers uit Wormerland ons als SP niet vergeten zijn en dat wij het absoluut niet slecht doen. Want uit de stem uitslagen blijkt dat wij met het aantal stemmen als SP de tweede politieke partij zijn waar de mensen op stemmen in Wormerland als je dit vergelijkt met de uitkomst van de overige partijen die meededen tijdens deze verkiezingen in Wormerland.

Over de gehele provincie was het aantal stemmen 4485 op onze oud wethouder Anna de Groot die daarmee haar verdiende plaats in de Provinciale Staten van Noord Holland wist te bemachtigen.

Wij als SP’ers kunnen terugkijken op spannende en vermoeiende dagen maar onze inzet en uw stem hebben Anna en ons beloond. De SP afdeling Wormerland en Anna, bedanken u daarvoor.

En wilt u als stemmer op de SP meer weten waar de SP Wormerland zich mee bezighoudt en wat zij wil bereiken in de toekomst dan bent u natuurlijk altijd welkom op een van onze vergaderingen die wij regelmatig houden in Wormerland.
Mogelijk tot ziens
Namens de SP afdeling Wormerland