De SP komt bij u langs dit jaar!

11 mei 2017

De SP komt bij u langs dit jaar!

Op 22 april is tijdens een conferentie het officiële startschot gelost voor een druk en actief campagnejaar richting de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. Vrijwel alle SP-afdelingen uit Noord-Holland waren aanwezig in Amsterdam. Het hoofddoel van de SP voor het komende jaar is om met minstens 1 miljoen Nederlanders in gesprek te gaan. Ook in Zaanstad gaan we dus actief contact zoeken, zoals de Zaanse SP eigenlijk al jaren doet!

Foto: SP / www.sp.nl

Waarom in gesprek gaan? Omdat dit dé manier is om erachter te komen wat er werkelijk leeft in stad en buurt. Hoe beleven en ervaren de Zaankanters hun leefomgeving? Zijn er ergernissen of zorgen? Zijn de Zaankanters het wel of niet eens met eventuele ontwikkelingsplannen voor hun buurt? Wat vinden ze van zaken die de hele stad aangaan? Dat wil de SP Zaanstreek weten en niet alleen dat: hoe kunnen wij ervoor zorgen dat de Zaankanters  zich zo aangesproken voelen dat zij zelf acties op touw gaan zetten?

De komende periode gaat SP Zaanstreek inventariseren welke speerpunten alle aandacht verdienen en een flinke actie waard zijn. En dat doen we niet alleen! Waar moet absoluut actie voor gevoerd worden? Wat kan in de buurt absoluut niet door de beugel? De SP-aanpak bij problemen: niet voor de mensen, maar mét de mensen.

Hou daarom deze site, Facebook en Twitter, mailbox en brievenbus in de gaten, want via deze kanalen zullen we u op de hoogte houden van onze activiteiten!