SP zaterdag op zoek naar schimmelwoningen in Zaanstad

16 januari 2018

SP zaterdag op zoek naar schimmelwoningen in Zaanstad

Waarom is de SP eigenlijk op zoek naar schimmelwoningen? Het antwoord is eenvoudig. Wij hebben veel signalen dat er in de woningen in diverse buurten in Zaanstad schimmelproblemen zijn. Schimmel op muren, plafonds en onder de vloerbedekking. En schimmel is vies en ongezond.

Foto: SP Zaanstreek / www.zaanstreek.sp.nl

Wij vinden dat de huurwoningen in uw buurt schimmelvrij moeten zijn. Daarom moet het probleem grootschalig aangekaart worden bij uw woningcorporatie. En die woningcorporatie moet er iets aan gaan doen. Moet er écht iets aan gaan doen. Niet pappen en nathouden en het probleem doorschuiven naar de bewoners.

Op 27 januari 2018 komen wij dus langs. Tussen 13.00 en 16.00 uur ongeveer. Wij hopen dat u ons enqueteformulier met ons wilt invullen en dat wij een foto mogen maken van uw schimmelprobleem.

Graag zien wij u op 27 januari of neem gerust zelf met ons contact op, via telefoonnummer 06-17686276 (Anna) of mail naar meldpuntzaanstreek@sp.nl