Hulpdienst SP Zaanstreek

Hulpdienst SP ZaanstreekJarenlang kende de SP Zaanstreek een eigen Hulpdienst voor leden en niet-leden. U kon hier met uw vragen terecht op het gebied van sociale en financiële problemen. We hoopten u te kunnen helpen.

Op dit moment hebben we even geen hulpdienst, maar dat betekent niet dat we u niet kunnen helpen als u vragen hebt op het gebied van sociale en financiële problemen. U kunt uw vragen stellen aan afdelingsvoorzitter Jan Kersten of fractievoorzitter Anna de Groot.

Bel of mail ons!

U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 06 21523857 (Jan Kersten) of 06 17686276 (Anna de Groot). Laat bij geen gehoor een boodschap achter: u wordt dan teruggebeld.

U kunt ook mailen: aisedion@hotmail.com (Jan Kersten) of annadegroot56@gmail.com (Anna de Groot)

Wij geven u zo mogelijk informatie en advies of kunnen doorverwijzen naar mensen die verder kunnen helpen. Vaak worden mensen van het kastje naar de muur gestuurd of raken verdwaald in het woud van regels en procedures. Een helpende hand voor het oplossen van problemen, kan dan een uitweg bieden.

Bijna alle afdelingen binnen de SP hebben een meldpunt, hulpdienst of alarmlijn. De SP afdeling Zaanstreek hoopt spoedig weer een echte hulpdienst te hebben, U kunt nog steeds bij ons terecht. Als er meerdere vragen over een zelfde onderwerp binnen komen is dat voor ons een signaal dat er iets niet goed zit. Door middel van acties kunnen we vervolgens proberen deze zaken op te lossen. Ook kunnen wij als afdeling onze fracties in de gemeenteraad en Tweede Kamer wijzen op verkeerd beleid, als veel mensen slachtoffer worden van beleid dat mooi op papier lijkt, naar dat in de praktijk niet is.