Hulpdienst SP Zaanstreek

Hulpdienst SP ZaanstreekAl jarenlang kent de SP Zaanstreek een eigen Hulpdienst. De Hulpdienst van onze partij is voor leden en niet-leden. U kunt hier met uw vragen terecht op het gebied van sociale en financiële problemen. We hopen u te kunnen helpen.

Kom langs op het spreekuur!

Het inloopspreekuur is op elke eerste donderdag van de maand van 11.00 tot 13.00 uur in Buurtcentrum De Pelikaan, Kervelstraat 185 in Krommenie.

Of bel of mail ons!

U kunt de Hulpdienst telefonisch bereiken op telefoonnummer 075-6218700. Laat bij geen gehoor een boodschap achter: u wordt dan teruggebeld.

U kunt ook mailen: Hulpdienst SP Zaanstreek

Medewerkers van de Hulpdienst geven informatie en advies of kunnen doorverwijzen naar mensen die verder kunnen helpen. Vaak worden mensen van het kastje naar de muur gestuurd of raken verdwaald in het woud van regels en procedures. Een helpende hand voor het oplossen van problemen, kan dan een uitweg bieden.

Bijna alle afdelingen binnen de SP hebben een hulpdienst, alarmlijn of meldpunt. Als er meerdere vragen over een zelfde onderwerp binnen komen is dat voor ons een signaal dat er iets niet goed zit. Door middel van acties kunnen we vervolgens proberen deze zaken op te lossen. Ook kunnen wij als afdeling onze fracties in de gemeenteraad en Tweede kamer wijzen op verkeerd beleid, als veel mensen slachtoffer worden van beleid dat mooi op papier lijkt, naar dat in de praktijk niet is.