Doe mee, help de SP!

16 januari 2014

Doe mee, help de SP!

Maikel KatWil jij de SP een handje helpen tijdens de campagne? De SP Zaanstreek is druk bezig met de voorbereidingen op de aankomende campagne voor de gemeenteraads-verkiezingen op 19 maart. We horen graag van je of jij tijdens de campagne in februari en maart in de gelegenheid bent de SP te ondersteunen. Laat weten als je een leuk idee hebt!

Door Maikel Kat, campagneleider en kandidaatraadslid

Blijf niet mokkend aan de kant.
Stel een daad: sta hand in hand.
Blijf niet mokkend aan de kant.
Stem SP voor een beter land!

(refrein uit ons campagnelied)

Het aantal mensen in de bijstand en WW loopt op tot boven de 900 duizend. Bijna 1 miljoen mensen die geen werk hebben en geen fatsoenlijk inkomen om hun gezin te onderhouden. De hoop op verandering, een ommezwaai in de politiek en in de samenleving.
Het moet gebeuren. We gaan samen duidelijk maken dat het anders kan en anders moet.

Hoop, verandering en optimisme is wat we nodig hebben om een einde te maken aan de VVD en PvdA. Gemeenten komen zes miljard euro te kort om hun voorzieningen op peil te houden. De kinderbijslag, de kinderopvang en de zorg: niets word gespaard.

Overal in het land komen mensen in beweging. Ze zijn klaar met de platte bezuinigingen en met dit kabinet dat drukker is met zichzelf dan met de toekomst van ons land.

Iedereen heeft een talent

Tijdens de campagne laten wij o.a. via huis-aan-huis folders, verkiezingskrant, flyers en nieuwsbrieven van ons horen. Dat doen we om mensen te informeren over onze standpunten, belangrijke politieke zaken, onze kandidaten en hen te stimuleren in actie te komen en te stemmen op de SP.

Zoals in iedere verkiezingscampagne hebben we posterplakkers nodig. Met een groepje zullen we er op uit trekken om de Zaanstreek te laten zien dat we er zijn.
De plakploeg kan iedere hulp goed gebruiken!
Voor een verkiezingscampagne is het belangrijk dat de SP boodschap eruit springt en duidelijk is.

Om wat moois of ludieks te maken komen creatieve denkers en knutselaars met twee rechterhanden altijd van pas.

Natuurlijk gaan we ook met de SP-kraam ‘on tour’ op een groot aantal plekken in de Zaanstreek. Meld u aan of kom gerust een keertje langs. Het is echt niet nodig om een vlotte babbel te hebben en het is er altijd gezellig.
Het is ook een ideale manier om kennis te maken met de enthousiaste actieve leden van SP Zaanstreek.

Doe mee!

Een korte reactie via een mailtje aan zaanstreek@sp.nl is voldoende. Graag horen we hoe je een handje wilt helpen:

• plakken
  • huis-aan-huis folderen