SP op campagne in zonnig Wormer

10 maart 2017

SP op campagne in zonnig Wormer

Foto: Anna de Groot / www.zaanstreek.sp.nl

Wat wil je als SP nog meer? Lekker weer, zonnetje erbij, een drukke weekmarkt en enthousiaste mensen in Wormer. Henk Onderwater, Vincent Wetselaar, Jan van Keulen en Anna de Groot hebben veel flyers en sponsjes uitgedeeld en veel goede gesprekken gehad. Én als bonus weer een boel vitamine D binnengekregen.

Foto: Anna de Groot / www.zaanstreek.sp.nl

De marktende Wormerlanders kwamen voor vitamine SP. Duidelijk. Onze flyers werden bijna door iedereen enthousiast aangepakt. Maar ook de sponsjes deden het weer goed. Er waren zelfs mensen die ervoor terug kwamen lopen. Heel vaak hoorden we: "Ik stem al SP, hoor!" en: "De SP dat is míjn partij".

Foto: Anna de Groot / www.zaanstreek.sp.nl

Henk Onderwater, onze echte rooie rakker en lokale bekendheid!

En natuurlijk hadden we ook veel gesprekken. De meeste Wormerlanders hoefden niet echt overtuigd te worden. Jan haalde nog veel gegevens van sympathisanten voor het  Nationaal ZorgFonds zonder eigen risico op. Maar de inwoners van Wormerland wilden vooral vaak het gesprek aangaan met Henk Onderwater, het 80- jarige burgerraadslid. Hij is in Wormerland dé BN'er (eigenlijk BW'er). En Henk stond iedereen met veel verve te woord. Maar ja, hij zit dan ook al sedert 1970 in de Wormerlandse politiek en kent het reilen en zeilen van het dorp van binnen en van buiten.

Foto: Anna de Groot / www.zaanstreek.sp.nl

Wat zal de verkiezingsuitslag in Wormerland worden? Véél SP in elk geval!